-
1.
مؤلف : شادمهری، علی ؛ كاتب مسؤول : مصلح، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترری
مؤلف : شادمهری، علی ؛ كاتب مسؤول : مصلح، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریبازیابی خدماتمشترری