-
1.
مؤلف : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
مؤلف : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین