کلمة المفتاح بازاریابی رابطهمند آنلاین / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
2.
مؤلف : جعفری، سیامک ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ رحمتی، یلدا ؛ كاتب مسؤول : دل افروز، نرگس ؛
مجلة:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 47 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای درونیبازاریابی رابطهمند آنلاینتوان رقابتیهوشمندی بازاراطلاعاتبانک تجارتمدلبازارمشتریانسازماناقتصادی