کلمة المفتاح اثرات برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ایمانی، بهرام ؛
مجلة:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»زمستان 1400 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدار روستاییتوانمندسازی اقتصادیشهرستان اردبیلاثرات برندروستاییروستائیانمؤلفههایبرندسازیبرنـدشهری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اقتصاد فضا و توسعه روستایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)