کلمة المفتاح اجتناب از تبلیغات اینترنتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روستا، احمد ؛ ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ قربانی، حسن ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار و تابستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادتبلیغات اینترنتیاجتناباثر تعدیلکنندهعدم اعتماداجتناب از تبلیغات اینترنتیکاربران
-
2.
مؤلف : بهبودی، مهدی ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عابدینی کشکسرای، امیر ؛ درستان، سمیه ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 207 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریتبلیغات اینترنتیاجتنابشک لگیری اجتنابتداوم اجتنابتبلیغاتکاربراناجتناب از تبلیغات اینترنتیوبسبک زندگیآزمونمدل
-
3.
مؤلف : جلالت، شبنم ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 341 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگی الکترونیکاجتناب از تبلیغات اینترنتیتجربه منفی قبلیازدحام تبلیغاتکاربراناطلاعاتتبلیغات اینترنتیکاربران اینترنت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)