کلمة المفتاح اخبار جعلی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
مؤلف : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر