کلمة المفتاح ادراکات مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غفاری، فرهاد ؛ جعفری، پژمان ؛ امیرمدحی، اشکان ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1390 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدل سازی معادلات ساختاریکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتیمشتریبانککیفیت خدماتخدماتمشتریانرضایت مشتریادراکات مشتری
-
2.
مؤلف : گرجامی، رضا ؛ جهاندیده تپراقلو، مینا ؛ زارعی، قاسم ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1399 - شماره 32 التصنيف ج (Ministry of Science (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:امنیتکیفیت خدماتبانکداری اینترنتیموسسه اعتباری کوثرادراکات مشتری