کلمة المفتاح ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ رضائیان، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ اخلاقی، سید یحیی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:افغانستانبازاریابی بین المللعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی
-
2.
طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ اخلاقی، یحیی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 97 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد سیستمیعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللیجمهوری اسلامی افغانستانانتخاب بازارهای بین المللی
-
3.
مؤلف : فرجی خورشیدی، حجت ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بینالمللارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللیانتخاب بازارهای بینالمللیهوشمندیجذابیتمدلصنایع