کلمة المفتاح ارزیابی محصول / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گودرزوند چگینی، ساناز ؛ تیموری، نازنین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 27 (38 صفحة - من 55 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیارزیابی محصولشرکت های صادراتی صنایع غذایی
-
2.
مؤلف : نایبزاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : جعفریان، حانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهمسئولیت اجتماعی سازمانایدئولوژی اخلاقیارزیابی محصولارزیابی شرکت
-
3.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:برند مقصدارزیابی محصولنگرش به محصولتصویر برند کشور مبداتمایل به سفر