کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : انصاری، شهرزاد ؛ عباس پور، نیلوفر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 136 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی رسانههای اجتماعیاستراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعیعجینشدن مشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)