کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی اینترنتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اکبری، پیمان ؛ مؤلف : سهرابی، بهروز ؛ آزادی، صادق ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 3 (جلد دوم) (8 صفحة - من 9 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بین المللی کردناستراتژی های بازاریابی اینترنتیتاکتیک های بازاریابی اینترنتی
-
2.
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1392، شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیاستراتژیاطلاعاتاطلاعاتاستراتژیهای بازاریابی اینترنتیاستراتژیهای بازاریابی اینترنتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)