کلمة المفتاح ا ستراتژی کسب وکار دیجیتال / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زنگیان، سمیه ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم اله ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 320 إلی 353 )
الکلمات المفتاحية:رایانش ابریاستراتژی دیجیتالاستراتژی ورود به بازارهای بین المللاستراتژی کسبوکار دیجیتال
-
2.
مؤلف : زنگیان، سمیه ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 45 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ا ستراتژی کسب وکار دیجیتالپویایی کسب وکارمدل کسب وکار دیجیتالسوآرامعماری دیجیتالاستراتژی کسب و کار دیجیتالفناوری اطلاعاتمدیریت اطلاعاتمدل کسب و کار دیجیتالوزنمعیار
-
3.
مؤلف : رفیعیان اصفهانی، مجید ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (23 صفحة - من 171 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت استراتژیکآنالیز SWOTپلتفرمهااستراتژی کسب و کار دیجیتالپلتفرماستراتژیفرمدیجیتالکسب و کارهای پلتفرمیکسب و کاراطلاعات
-
4.
مؤلف : رفیعیان اصفهانی، مجید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، ملی (27 صفحة - من 283 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية: مدیریت استراتژیکپلتفرمها استراتژی کسب و کار دیجیتالآنالیز swot
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)