کلمة المفتاح اشاعه دانش استراتژیک / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جلوداری، مهدی ؛ نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (12 صفحة - من 113 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیر
-
2.
كاتب مسؤول : جلوداری، مهدی ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (12 صفحة - من 22 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیرفروشگاه
-
3.
كاتب مسؤول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ مؤلف : خادمی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیراشاعه دانش استراتژیکدانش برند مدیر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |