کلمة المفتاح اصول بازاریابی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ساعدی، صبا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»زمستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 (14 صفحة - من 5 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرضایت مشتریکسب و کاراصول بازاریابیتماس با مشتریتماس تلفنیتوانایی فروش
-
2.
مؤلف : رحمانی، مهدی ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ انصاری، مریم ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1397 - شماره 81 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 123 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه های دانشگاهیاصول بازاریابیکسب درآمدکتابخانه های دانشگاهی ایرانرده بندی تایمزکتابخانه های دانشگاهی دنیا
-
3.
مؤلف : نوروزی، یعقوب ؛ عربلو، حمید ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1389 - شماره 52 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانه های دانشگاهیخدمات کتابخانه ایاصول بازاریابیدانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهرانکتابخانههای دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران
-
4.
ناقد : قاهری، علی ؛
مجلة:کتاب ماه علوم و فنون»تیر 1387 - شماره 103 (3 صفحة - من 27 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازارکتاباصول بازاریابیمدیران