کلمة المفتاح اطمینان ادراک شده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ بابازاده بائی، محمد ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : ورامینی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهاطمینان ادراک شدهآگاهی مشتری از محصول
-
2.
كاتب مسؤول : امیدی، علی ؛ مؤلف : میرابی، وحیدرضا ؛ محمودی، ادریس ؛ رنجبر، محمدحسین ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1398- شماره 119 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صرفه جویی در هزینه هاراحتی ادراک شدهمدیریت نیازهای مشتریاناطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شدهپیچیدگی فنی ادراک شده و ارزش ادراک شدهبانکداری الکترونیکاعتماد ادراک شده
-
3.
مؤلف : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (32 صفحة - من 21 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده