کلمة المفتاح افول برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ملازاده شیرهپزی، ابراهیم ؛ موسوی، سیامک ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : عماری، حسین ؛
مجلة:راهبرد توسعه»زمستان 1402 - شماره 76 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 351 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نساجیجایگاهیابی برندبازسازی برندافول برنداحیای برند
-
2.
مؤلف : صحاف زاده، آتوسا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازصنعت لوازم خانگینظریۀ دادهبنیادافول برندتقویت برندتقویتلوازمخانگیمدلپژوهشمصاحبه
-
3.
مؤلف : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 71 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:صنعت غذاییافول برندافول کیفی و کمّی برنداحیای برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة راهبرد توسعه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)