کلمة المفتاح الگوهاي آموزشي / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیردل، الهام ؛ مؤلف : ضربی قلعه حمامی، شکیب ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی ایران»تابستان 1402، دوره هفدهم - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 5 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:زاهدانالگوهای آموزشیتعامل بین ادیانتقریب ادیاننظریه زمینهای
-
2.
كاتب مسؤول : باقری هشی، مهدی ؛ مؤلف : حامدی سنجانی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت نظامی»پاییز 1401 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:آموزشفراترکیبالگوهای آموزشیآموزش نظاممند
-
3.
ناقد : حلاجی، محسن ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»دی 1399 - شماره 86 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 51 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تربیت بدنیالگوهای آموزشیبررسی و نقد کتابپداگوژی ورزشی
-
4.
تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی طراحی یادگیری زایشی بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی
مؤلف : مرادی، مهسا ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:مهندسی آموزشی»بهار 1393 - شماره 2 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشیادگیریالگوهای آموزشیالگوی طراحی یادگیری زایشی
-
5.
مؤلف : مالکی، مائده ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1392 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:طراحي آموزشيرويكردهاي آموزشيالگوهاي آموزشيانگيزش پيشرفت تحصيليآموزش الكترونيكي
-
6.
مؤلف : مرادی، مهسا ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1392، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتالگوهای آموزشیالگوی پنج مرحله ای بایبییادیگریدانشآموزانآموزشدانشگاه علامه طباطباییروش تدریسآزمونروشهای تدریس فعالمعلمپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)