کلمة المفتاح الگوی پارادایمی بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهقانان، حامد ؛ کامرانی، بهنام ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 713 إلی 742 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادآمیزه بازاریابی هنربازاریابی هنرهای تجسمی ایرانبستر نهادیالگوی پارادایمی بازاریابیهنربازاربازاریابیبازاریابی هنربازار هنرایرانبازیگرانتجسمیآثار هنری