کلمة المفتاح آمیخته بازاریابی شبکهای / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ رضایی، محسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1387 - شماره 19 ISC (9 صفحة - من 3 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:مدلهای بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی شبکهایبازاریابی رابطهایبازاربازاریابیمدلبازاریابی الکترونیکیاطلاعاتمدل بازاریابی الکترونیکیمشتریشبکه
-
2.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ رضایی، محسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1391 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدل بازاريابی الكترونيكیآميخته بازاريابی شبكه ایصنايع پائين دستی پتروشيميروش ياگر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت فردا 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)