کلمة المفتاح اهمیت و اهداف یادگیری ترکیبی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مهدی مقدم، امیرحسین ؛ مؤلف : نورآبادی، سحر ؛ گرمابی، حانیه ؛ جعفری کلیبر، فاطمه ؛ مهدی مقدم، حدیث ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»فروردین 1401، سال پنجم - شماره 47 (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری ترکیبیچالش ها و راهکارهااهمیت و اهداف یادگیری ترکیبیمزایای یادگیری ترکیبیفاکتورهای یادگیری ترکیبیعوامل یادگیری ترکیبی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی 1 |