کلمة المفتاح آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1387 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاریتصویر ذهنی کشور خاستگاه تولیدآشنایی با کشور خاستگاه تولیدنام و نشان تجاریعلامت تجاریبازار نوظهور (رو به رشد)واگذاری (اعطای) حق امتیازکشور خاستگاه تولیدتصویر ذهنی از کشور خاستگاهمصرفکنندگان