کلمة المفتاح تصویر ذهنی کشور خاستگاه تولید / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ کایینی، امیرعباس ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1395 - شماره 19 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 215 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی محصول خارجینگرش به محصول خارجیقصد خرید محصول خارجیتصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولیدانزجار مصرفکنندهملیگرایی مصرفکنندهکشور خاستگاه تولیدترکیهمصرفکنندهتصویر ذهنی کشور خاستگاه تولیدملیگراییقصد خرید
-
2.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1387 - شماره 49 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از کشور خاستگاه مارک تجاریتصویر ذهنی کشور خاستگاه تولیدآشنایی با کشور خاستگاه تولیدنام و نشان تجاریعلامت تجاریبازار نوظهور (رو به رشد)واگذاری (اعطای) حق امتیازکشور خاستگاه تولیدتصویر ذهنی از کشور خاستگاهمصرفکنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)