کلمة المفتاح بازارهای اینترنتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کشت گر، کاظم ؛ راستی، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (12 صفحة - من 793 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية: ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽﺑﺎزارﻫﺎي اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ اﺛﺮات ﺧﺎرﺟﯽ ﺷﺒﮑﻪ اي ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺑﺎزار اﻧﺤﺼﺎر
-
2.
كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛ مؤلف : رضوانی، مهران ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 1 ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:عوامل انسانیزیرساختهاشرکتهای کوچک و متوسطبازارهای اینترنتیآمادگی کسب وکار الکترونیکیاطلاعاتالکترونیکیآمادگی کسب و کار الکترونیکیفناوری اطلاعاتاینترنتی
-
3.
مؤلف : عبادی، جعفر ؛ افتخاری، فرناز ؛
مجلة:تحقیقات اقتصادی»تابستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 151 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیانحصارساختار بازاربازارهای اینترنتیاثرات خارجی شبکه ایاطلاعاتبنگاهرقابتمصرفکنندگانتکنولوژی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)