کلمة المفتاح بازارهای نوظهور / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کرمی، آرزو ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (17 صفحة - من 169 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:دلفیبازارهای نوظهورفرصتهای محیطیفراترکیپ
-
2.
مؤلف : صادقی، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : سخدری، کمال ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1402 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 225 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیبازارهای نوظهوررشد کسبوکارکسب و کارهای با رشد بالاکسب و کارهای مقیاس پذیر
-
3.
كاتب مسؤول : یزدانی، مهدی ؛ مؤلف : شریفی شیفته، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد بخش عمومی»پاییز 1401 - شماره 1 (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای نوظهورجهانی شدن مالیریسک سیاسیکیفیت نهادهاجریانهای سرمایه
-
4.
مؤلف : نبی پورافروزی، مهدی ؛ علی اکبر نیاء عمران، مهدی ؛ یزدانجو، مصطفی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (20 صفحة - من 92 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای نوظهورارزش شرکتداده های پانل پویاخلاقیت و نوآوری مالیرقابت بانک
-
5.
مؤلف : بهشتی، مونا ؛ ترابی، تقی ؛ حسینی، سید شمس الدین ؛ كاتب مسؤول : معمارنژاد، عباس ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:توسعه مالیبازارهای نوظهورگشتاورهای تعمیم یافتهآزاد سازی تجارت
-
6.
مؤلف : محقق، نادر ؛ كاتب مسؤول : عمو عموها، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (17 صفحة - من 137 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریبازارهای نوظهورایران خودرومحصولات لوکسمحرک های فروش
-
7.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : سخدری، کمال ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»پاییز 1400 - شماره 64 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیبازارهای نوظهوراستراتژی های مدیریت خلاءهای نهادیاستراتژیبازاراطلاعاتاتخاذ استراتژیپژوهش
-
8.
مؤلف : شاهرودی، کامبیز ؛ گلمشکی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 654 إلی 665 )
الکلمات المفتاحية:ریسک پلت فرم دیجیتال سرمایه گذاریهای جدید بین المللی بازارهای نوظهور
-
9.
مؤلف : کاردگر، ابراهیم ؛ احراری، مهدی ؛ نجار فیروزجائی، عبدالله (امید) ؛
مجلة:مجله اقتصادی»خرداد و تیر 1400، سال بیست و یکم - شماره 3 و 4 (35 صفحة - من 121 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای نوظهوربیمههای زندگیضریب نفوذ بیمهنهاد حاکمیتصنعت بیمهتوسعهبیمـهرشدتوسـعهاقتصادی
-
10.
مؤلف : طباطبائی، سیده الهام ؛ ابراهیمنژاد، علی ؛ كاتب مسؤول : طالبیان، مسعود ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»بهار 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 117 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای نوظهورسرمایهگذاران حقیقیبازده کوتاهمدتمعاملهگری مومنتوممعاملهگری خلافگرارفتار معاملاتیبازدهمعاملاتسهامفروشسرمایهگذاران حقوقیبازارمیانگینخرید و فروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)