کلمة المفتاح بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 366 إلی 390 )
الکلمات المفتاحية:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
-
2.
كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 13 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاررسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رسانه های نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)