کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مولایی، بابک ؛ حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 ، A (Azad University (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:بازایابی الکترونیکیصنایع تبدیلی آیندهبازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلیآمیخته بازاریابی الکترونیک
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة آینده پژوهی مدیریت 1 |