کلمة المفتاح ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ(آﻧﻼﯾﻦ) دﯾﺠﯿﺘﺎل / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهر زاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (22 صفحة - من 74 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:رسانهبرندقصد خردﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ(آﻧﻼﯾﻦ) دﯾﺠﯿﺘﺎلوﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ