کلمة المفتاح بازاریابی برخط / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : یزدان پرست، سید مرتضی ؛ جامی پور، مونا ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 105 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیاولویتبندیروش بهترین-بدترینبازاریابی برخط
-
2.
مؤلف : کرمی فرد، فریبرز ؛ رستمی، فرحناز ؛ كاتب مسؤول : گراوندی، شهپر ؛
مجلة:پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه»مرداد 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 114 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهسناریو ویزاردویروس کرونابازاریابی برخطماتریس تحلیل اثرات متقابل