کلمة المفتاح بازاریابی بشردوستانه / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ جلالیان، سعید ؛ كاتب مسؤول : موجودی، امین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 115 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خیرخواهانهکرونابازاریابی بشردوستانهانگیزه های مذهبیانگیزه های بشردوستانهقصد خریدرفتارنگرشمحصولخیرخواهانهپژوهشانسانقصد مشارکت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)