کلمة المفتاح بازاریابی دانشگاهی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خزائی کوهپر، مصطفی ؛ علیخانی، راضیه ؛ کیاکجوری، داوود ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1400، دوره دهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (42 صفحة - من 21 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبازاریابی کارآفرینانهنوآوری دانشگاهیبازاریابی دانشگاهی
-
2.
مؤلف : جعفری، پریوش ؛ علی اسماعیلی، عبدالله ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»زمستان 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 187 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه آزاد اسلامیانتخاب دانشگاهبازاریابی دانشگاهیجذب دانشجو