کلمة المفتاح بازاریابی شخصی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیرپور، محسن ؛ وظیفه، رسول ؛ كاتب مسؤول : ستاری، صدرالدین ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 ، A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیهیئت علمیبازاریابی شخصیدانشگاههای استان اردبیل
-
2.
مؤلف : شیرپور، محسن ؛ وظیفه، رسول ؛ كاتب مسؤول : ستاری، صدرالدین ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 (12 صفحة - من 690 إلی 701 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی شخصیصلاحیت های بازاریابی شخصیعضو هیئت علمی دانشگاهآموزش عالی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة توسعه آموزش جندی شاپور اهواز 1 |
مجلة خط مشی گذاری عمومی در مدیریت 1 |