کلمة المفتاح بازاریابی علّی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ولی پور، علی ؛ نورائی، محمود ؛ کاوش، کامیار ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانمسئولیتهای اجتماعیپیامدهای رفتاریبازاریابی علّیفعالیتهای بشردوستانه
-
2.
مؤلف : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 76 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:خوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروریتاکسونومی