کلمة المفتاح بازاریابی قومی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رشیدی، سمیه ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 305 إلی 323 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگپذیریگردشگران خارجیغذاهای قومیبازاریابیقومیگردشگریقومیقومیتبازاریابیبازارفرهنگپژوهشبازاریابیقومی
-
2.
مؤلف : رشیدی، سمیه ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1399، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 65 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:قومیتگردشگران خارجیبازاریابی قومیغذاهای قومی
-
3.
مجري المقابلة : رایی، بهروز ؛ مستمع المقابلة : ذوالقدر، تیرداد ؛
مجلة:تندیس»2 خرداد 1385 - شماره 74 (2 صفحة - من 14 إلی 14، من 27 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:هنربازاریابی قومیگالریخیاباننگارخانهایراناردیبهشتCurator
-
4.
مجلة:تندیس»2 خرداد 1385 - شماره 74 (1 صفحة - من 27 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:نگارخانهخیابانگالریاردیبهشتبازاریابی قومیزنان