کلمة المفتاح بازاریابی مقصد گردشگری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 77 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریرسانه های اجتماعیبازاریابی مقصد گردشگری
-
2.
مؤلف : کیانی فیض آبادی، زهره ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 149 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مقصد گردشگریتصویر مقصدشخصیت مقصددلبستگی به مقصدرضایت از مقصدگردشگرمقصددلبستگیرضایتاصفهان
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ امامی، علی رضا ؛ سلیم، شیرین ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 53 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:ادراک ریسکبازاریابی مقصد گردشگریگردشگر بالقوهروش آمیختهمقصد گردشگری ایرانریسکگردشگرانمقصدایرانسفرگردشگران بالقوهاکتشافیریسک ادراک