کلمة المفتاح بازاریابی مکان / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قره چه، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 41 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت شهریگردشگری شهریبازاریابی مکانبرند شهری
-
12.
مؤلف : استیرى، حسین ؛
مجلة:نامه معماری و شهرسازی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 1 ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی مکانشهر جدید هشتگردبازاریابی توسعهتحقق توسعه
-
13.
مؤلف : بامداد، ناصر ؛ فرجادی، غلامعلی ؛ ریاحی، پریسا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1387 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیپارک علم و فناوریبازاریابی مکانتوسعه اقتصاد محلی و توسعه اقتصاد دانش محور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)