کلمة المفتاح بازاریابی وان تو وان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 17 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبازاریابی وان تو وان
-
2.
مؤلف : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1400- شماره 124 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطه مندبازاریابی وان تو وانبازاریابی نفر به نفر