کلمة المفتاح بازاریابی چریکی(پارتیزانی) / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نمامیان، فرشید ؛ ارفعی، عزیز ؛ غنی زاده، افشین ؛ كاتب مسؤول : حسنی، سید رضا ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 449 إلی 470 )
الکلمات المفتاحية:صنعت توریسمبازاریابی چریکی(پارتیزانی)مدل سازی ساختاری تفسیریمنافع اقتصادیجذب گردشگر
-
2.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ گلابی، امیر محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»زمستان 1389 - شماره 49 ISC (18 صفحة - من 157 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:توسعهکارآفرینیتفکر بسیجیبازاریابی چریکی(پارتیزانی)بازاریابیبازاریابی چریکیبازارکارآفرینکسب
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) 1 |
مجلة مطالعات راهبردی بسیج 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)