کلمة المفتاح بازارفرهنگی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شاهنظری درچه، علی ؛ مؤلف : اسدیکرد، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:خدمات فرهنگیمصرفکنندهرونقتشکلیابیبازار فرهنگی
-
2.
مؤلف : رسولی، اسحق ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1389 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (22 صفحة - من 81 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیتوسعه فرهنگیبازاریابی فرهنگیبازارفرهنگی