کلمة المفتاح بازآفرینی علامت تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ ساکی پور، آذین ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:حمایت سازمانیبرند سازیبازآفرینی علامت تجاریمدیریت علامت تجاریتوسعه علامت تجاری
-
2.
كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ مؤلف : ساکی پور، آذین ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریعلامت تجاریبرندعوامل کلیدیبازآفرینی علامت تجاریسازمانیبازسازی