کلمة المفتاح بخش بندی بازار گردشگری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بخش بندی بازار گردشگری ورزشی شهر کلن آلمان برای گردشگران خارجی براساس ملیت و جاذبه های طبیعی - ورزشی
كاتب مسؤول : حسینی، سیده مرجان ؛ مؤلف : اصفهانی، نوشین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:ملیتبازار هدفبخش بندی بازار، گردشگریگردشگری ورزشی ،جاذبه های طبیعی ورزشی
-
2.
مؤلف : شکویی، حسین ؛ مشیری، سید رحیم ؛ خادم الحسینی، احمد ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1385 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (30 صفحة - من 7 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازار اصفهانگردشگری شهریجغرافیای رفتاریبخش بندی بازار گردشگریرضایت گردشگرانگردشگرانبازارسنیعلاقه