کلمة المفتاح برنامه ریزی رسانه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رشیدی، احتشام ؛ نوری، مهدی ؛ نکوئی، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بحران»پاییز و زمستان 1393، سال سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیرسانه های جمعیبلایای طبیعیفرایند تحلیل شبکه ایبرنامه ریزی رسانه
-
2.
مؤلف : کافی، بهروز ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1382 - شماره 58 (21 صفحة - من 51 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:دسترسیفراوانیبرنامه ریزی رسانهشاخص رشد یک نام و نشان تجاریشاخص رشد یک طبقه (نوع) محصولهزینه هزارانهتاثیرپذیری ناویژه پیامضریب رتبه بندی ناویژه پیام