کلمة المفتاح برندسازی منابع انسانی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عابدینی، سحر ؛ صیادی، سعید ؛ شکوه، زهرا ؛ ملایی، حمید ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (25 صفحة - من 19 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیرویکرد اسلامیبرندحوزه سلامتبرندسازی منابع انسانی
-
2.
مؤلف : بیگ، مینا ؛ شریف زاده، فتاح ؛ حسینی گل افشانی، سید احمد ؛ كاتب مسؤول : رحمان سرشت، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»زمستان 1400 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 30 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرمابرندسازی منابع انسانیسامانه مدیریت منابع انسانیبرندسازی سامانه منابع انسانیتکنیک معادلات ساختاریکارکنانسازمانمدل
-
3.
مؤلف : اسکندری، کریم ؛ معمارزاده طهران، غلامرضا ؛ موسیخانی، مرتضی ؛ محتشمی، علی ؛ كاتب مسؤول : جزنی، نسرین ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»زمستان 1398 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 159 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:سازمان های دولتیروش فراترکیببرندسازی منابع انسانیکارکنانمدلسازمانهـامدیریت
-
4.
مؤلف : بیگ، مینا ؛ شریف زاده، فتاح ؛ حسینی گل افشانی، سید احمد ؛ كاتب مسؤول : رحمان سرشت، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1398 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 66 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند کارفرمابرندسازی منابع انسانیسامانه مدیریت منابع انسانیبرندسازی سامانه منابع انسانیکارکنانمدیرانسازمانمدیریتپژوهشکدگذاری