کلمة المفتاح بهینه سازی استوار / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
مؤلف : اشتیاقی، فاطمه ؛ نخعی کمال آبادی، عیسی ؛ البدوی، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیتخصيص بودجههای بازاريابیحقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)نگهداری مشتریبهينهسازی استوارمشتریرویکرد بهینهسازی استوارسناریومدلتخصیص