کلمة المفتاح تجربهی برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ ظریفیان، پیام ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحة - من 62 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتبار برندتعهد موثرتجربهی برند
-
2.
مؤلف : شیرازیان، زهرا ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 131 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:شهرت سازمانیشفافیت درکشدهتجربهی برندخشنودی مشتریان