کلمة المفتاح تحلیل تاثیر متقابل (بر گذر) / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رشیدارده، حبیب الله ؛ خزائی، سعید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 67 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل روندتحلیل ساختاریکلان روندبازار صنعت بانکداریتحلیل تاثیر متقابل (بر گذر)آیندهماتریسشناساییآیندۀ صنعت بانکداری
-
2.
مؤلف : حبیب الله رشیدارده، حبیب الله ؛ خزائی، سعید ؛ مقدم زنجانی، محمدولی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1396 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 65 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریآیندهپژوهیسناریوپردازیتحلیل تاثیر متقابل (برگذر)
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)