کلمة المفتاح تحلیل تمایزات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 187 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:روش واردخوشهبندی مشتریانشبکهی همینگنرون مردهتحلیل تمایزاتنرونبخشبندیشبکههای عصبی مصنوعیبازار
-
2.
کاربرد های شبکه های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بندی مشتریان بانک کشاورزی)
مؤلف : حسن قلی پور، طهمورث ؛ میری، سیدمهدی ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 249 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبازاریابیشبکههای عصبی مصنوعیتحلیل خوشهایروش واردتقسیم بازارتحلیل تمایزات