کلمة المفتاح تشابه هویت برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فسنقری، جواد ؛ مؤلف : بنسبردی، علی ؛ شوشی نسب، پروین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1396- شماره 16 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار هویت برندتشابه هویت برندتمایز هویت برندجذابیت هویت برندهویت تیمی هواداران
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)