کلمة المفتاح تصویرسازی برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهقان، زهره ؛ خرسندی نوشهری، حامد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 350 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای اینترنتیتصویرسازی برندسنجش تاثیر تبلیغات اینترنتیصنعت آرایشی و بهداشتی
-
2.
مؤلف : جعفری، حامد ؛ بشیری، مهدی ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : برقی مقدم، جعفر ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات و صحهگذاری رسانهتصویرسازی برندشخصیسازی برندورزشکاران حرفهایتعاملات و ارتباطات