کلمة المفتاح تصویر برند ورزشکار / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : باقری، مهدی ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:ورزشکار مشهورتصویر برند ورزشکاروفاداری هوادارانتمایل به خرید هواداران
-
2.
مؤلف : محمدی، سردار ؛ محمودیان، عابد ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:وابستگیاصالتشبکه اجتماعیاینستاگرامتصویر برند ورزشکار
-
3.
كاتب مسؤول : حسنی، زهره ؛ مؤلف : گودرزی، محمود ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مدلمعادلات ساختاریصحهگذاریتصویر برند ورزشکارهمانندسازی.
-
4.
مؤلف : محمودیان، عابد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ محمدی، سردار ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1396 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 53 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد ورزشیتصویر برند ورزشکاروفاداری هوادارانظاهر جذابسبک زندگی بازارپسند