کلمة المفتاح توجه انتخابی / (79 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احسانی فرد، بهاره ؛ تقوائی نیا، علی ؛ كاتب مسؤول : نیکدل، فریبرز ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1403 - شماره 64 ، ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 24 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:توجه انتخابیکارآمدی پردازشخودگویی مثبت
-
2.
مؤلف : عبدلی، مریم ؛ مبارکی، امیرحسین ؛ محمدی، هادی ؛ كاتب مسؤول : رستمی، مسعود ؛
مجلة:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»آذر و دی 1403، سال یازدهم - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ناگویی هیجانیتوجه انتخابیسرعت پردازشبرنامهریزیطلاق
-
3.
مؤلف : دلشاد، علی ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، آمنه سادات ؛
مجلة:روان سنجی»پاییز 1403 - شماره 50 ، C (Azad University (17 صفحة - من 45 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:توجه انتخابیمالتیپل اسکلروزیستوانبخشی شناختیکاپیتان لاگرایانه محوربیماران
-
4.
مؤلف : ساده، راضیه سادات ؛ باصری، احمد ؛ كاتب مسؤول : بنیسی، پریناز ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1403 - شماره 92 ، ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 7 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:حافظه فعالتوجه انتخابیتوانبخشی شناختی توجه و حافظه ازراه دور
-
5.
اثربخشی درمان مبتنی بر یکپارچگی حسی در افزایش توجه انتخابی و توجه مستمر دانشآموزان با اختلال خواندن
مؤلف : نقیب السادات، رائده ؛ صلاحیان، افشین ؛ كاتب مسؤول : هاشمی رزینی، هادی ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1403 - شماره 92 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خواندنتوجه انتخابیتوجه مستمردرمان مبتنی بر یکپارچگی حسی
-
6.
مؤلف : محمدلو، مریم ؛ قربانی، راهب ؛ طالع پسند، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : ستوده اصل، نعمت ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1403، سال پانزدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 318 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیتوجه انتخابیانعطافپذیری شناختیاختلال یادگیری خاصتوانبخشی شناختی
-
7.
مؤلف : محمدلو، مریم ؛ قربانی، راهب ؛ طالع پسند، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : ستوده اصل، نعمت ؛
مجلة:علوم روانشناختی»اسفند 1402- شماره 132 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 2545 إلی 2560 )
الکلمات المفتاحية:توجه انتخابیتوانبخشی شناختیاختلال یادگیری خاصشناخت درمانیمبتنی بر ذهنآگاهی
-
8.
اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه
مؤلف : پورطالب، نرگس ؛ كاتب مسؤول : موسویان النجق، سیده بهناز ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1402، دوره نوزدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 97 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:بازداری پاسختوجه انتخابیاختلال یادگیری ویژهآموزش مبتنی بر ذهن آگاهی
-
9.
مؤلف : کرمی، اشرف ؛ علیوندی وفا، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : خانجانی، زینب ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»زمستان 1402- شماره 72 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 239 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:بازداری پاسختوجه انتخابیآموزش یوگانقص توجه ـ بیش فعالی (ADHD)کنترل تداخل
-
10.
مؤلف : محرم زاده، دکتر سوری ؛ آقایی، دکتر حکیمه ؛ حسین خانزاده، دکتر عباسعلی ؛ كاتب مسؤول : طاهر، دکتر محبوبه ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1402 - شماره 89 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت خشمنافرمانی مقابلهایفرزندپروریتوجه انتخابی.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (33 مقالة)
- علمی-پژوهشی (27 مقالة)
- د (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)